Galskap Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 har skaffet meg en 525 motor m50b25 som skal nedi min e36... holder det å snu bunnpanna på motore'n eller må jeg ha bunnpanne fra en 325 motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 du må ha bunnpanne fra 3 serie også må du flytte oljesilen fra bak til foran på motorn hvis jg ikke husker feil. mvh thorbis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirikhand Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 du må ha bunnpanne og oljesil fra 325 Eg har det vist du ikkje har det sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 han kan bruke den samma sila. må bare flytte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 han kan bruke den samma sila. må bare flytte den. Røret blir for kort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 han kan bruke den samma sila. må bare flytte den. Hvis han klarer å flytte oljesilen dit den skal på en E36 så blir jeg imponert Må huske å få med "skvulpeplata" og festebrakett for oljesil til E36 når du skaffer deg bunnpanne. Må vel også få med peilerøret fra E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå