T16 Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Har endelig fått tatt noen bilder Her er litt info : http://bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=4223 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Snerten liten sak Hadde blitt enda fetere med en annen potte Stilige hjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Hei Gratulerer så mye... Har faktisk kjøpt meg en E46 coupe,den skal små fikses så går inn til verkstedet.Så får en E87 som jeg skal ha som leiebil imorgen kl.10 Så får jeg også prøvekjøre denne lille krabanten som bmw har laget.. Håper du er fornøyd Fin bil..gode detaljer! Likte felgene ganske mye..! mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 6, 2007 Share Skrevet Mai 6, 2007 Grise flott 1'er du har, mangler kun en annen potte som tidligere nevnt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16 Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 Takk for den positive tilbakemeldinga Bakpotta står for tur, er bare usikker på hva jeg skal gå for av type... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Pen bil Felgene passet veldig bra syntes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Fin bil. Sett den flere ganger ute på eidkjosen! Utrolig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16 Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 krza : takk, holder du til på kvaløya? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Nei, men kjører transport. Så er rimelig godt kjent rundt om i byen, og legger veldig godt merke til bilene! Sto ikke denne oppe i kahyttveien før? Regner med det bare er en PP regga e87 i byen så Fikk forresten nesten sjokk når jeg så sommerfelgen på denne. Helt utrolig fine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16 Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 Nei har kun stått i Eidkjosveien henta den i Kristiansand i September, men har vært standard frem til i februar, da ble det senking og nye fangere. Ble litt gambling med dem felgene for har ikke sett E87 med den typen før, men ble veldig fornøyd med resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Det var lekker 1er! Likte fargen også veldig godt. Planer videre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16 Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 Fargen er Sparkling Graphite, litt spes effekt i den i sollyset, men det kommer ikke frem på bilder Videre planer er å bytte bakpotte eller få lagd en anna endestuss, kanskje jeg bytter ratt og girkule til M-Sport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Utrolig fin 1-serie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 denne var jo bare griselekker med dei felgane! passa også utrolig bra til den fargen. hvordan fungerer egentlig dieselmotoren i 1'eren? har aldri hørt noen kommentere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Så denne oppe på Trondsen i dag, fin bil med veldig spes felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå