Gå til innhold

Bil inntil 55.000 ø.k


NGX
 Share

Anbefalte innlegg

Kanskje opptil 65.

F.eks. en 318iS, 1995+ modell, med KM stand rundt 150.000.

Alt fra eldre, velholdt 325i til nyere 5 serie med litt høy KM er av interesse også.

Moderator edit: Forandret litt på tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 520i touring 92. diamantsvart metallic med svart skinn og dobbel luke. km212000. Noe rust. men teknisk 100%. Original m-tech bil med sportsunderstell, m-tech2 ratt og m-tech gearkule. pris cirka 50000.

rondell 8,5 og 10x17 sommerfelger,originale BMW lett metall felger på vinterhjul med nye piggfrie vinterdekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir et bud på 25.000 :twisted:

Venter fortsatt på den perfekte 318iS.

Har en 520i touring 92. diamantsvart metallic med svart skinn og dobbel luke. km212000. Noe rust. men teknisk 100%. Original m-tech bil med sportsunderstell, m-tech2 ratt og m-tech gearkule. pris cirka 50000.

rondell 8,5 og 10x17 sommerfelger,originale BMW lett metall felger på vinterhjul med nye piggfrie vinterdekk.

Er ikke interessert i stasjonsvogn, kamerat. Helst coupé, muligens en sedan om det er et veldig bra kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har en e30-320i som jeg vurderer å selge.

Spec: Svart blank type 4 dørs 89 mod.

Motor: Er nylig overhalt,portet topp med kvasskam og 2,3 veiv + 325 innsrøytning, så den er like sprek som en 325 i. Overhalt av bmw mekaniker.

Intriør er strøkent, type svart og grått sport. evt svartskinn ikke sport.

utstyr: el vindu foran,org. blå tonede ruter, servo, is leppe,m-tech leppe på bagasjelokk, 16t azev-a og koni understell.

Jeg vil påstå at bilen er meget bra, finnes det rust på den er det meget minimalt. Den var opplakkert for 2 år siden. forings messig er den 80%.

Var tenkt å montere m-tech 2 på den + en sprekere motor.. Men har nå endt opp med en 325 m-tech 2 fra tyskland som var så strøken at jeg toller den inn i stede for å rive den i stykker som dele bil

Pris på denne 320'n er ikke under 50 000,-

Mob 41256241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg og.

Dette blir bare god reklame for deg. Jo flere tilbud som kommer, som ikke er den perfekte 318iS, jo mer tydelig blir det... :wink:

Jeg lurer på om import fra Tyskland er et godt alternativ.

Jeg ser etter en 318iS med KM så langt unna 200.000 som mulig. Helst vil jeg ha en under 150. Da er man mindre avhengig av hvordan bilen har blitt behandlet. Den skal også være coupé, manuell, og så original som mulig.

Har du noen tips, lenker eller noen andre hjelpemidler?

Har ikke satt meg helt inn i det, men jeg tenker en 318iS som er gått 150.000 KM, kan kjøpes for 25-30.000 KR? 94-98 modell. Importavgifter håper jeg ikke ender opp høyere enn prisen på selve bilen... ekskludert reise.

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener tysk import er ett godt alternativ, som regel har bilene fulgt service og har mere utstyr.

Autoscout.de

Mobile.de

toll.no

En bilimportør tar ca 7-10000 for å hente en bil, ikke sikkert du tjener så mye på det .. men sjansen for at du finner akk den bilen du vil ha er mye større. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...