Reedline Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Jeg har en rød 318i til salgs.. har vert i daglig drift inntil i helga! snut jævler da ble den avskiltet pga. slitte bremser.. alt er ok i bilen litt rust men ikke alvorlig. fin i lakken.. den står uten bak fanger og eksos potte. interiøret er helt srøkent. det eneste er at den må vises å få ut skiltene års avg. bet. det er forsten en 4 dørs 85mod gått 260.000. men motoren har blitt byttet bilen går som en drømm... bud. skal ha ivertfall ha 4000.- eller bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOO FAST Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 har du noen bilder mulig jeg er int Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 stoppa og avskiltet grunnet slitte bremser? hvordan visste de det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 er int. sleng ut bilder da=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 legger i hvertfall inn et bud på 2000 nå så har du en start;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reedline Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 Bud under 5000kr kan brenne i helvette.. første mann med 6- 7000.- har ordna seg en jævla bra bil.. ferdig snakka! Kan nås på 99422834 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 haha, du får sikkert solgt bilen din fort med den holdningen. Trodde man måtte være over 18 for å kjøre bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 du skriver at bud under 5000 kan brenne i hælvete? hvorfor skriver du da 4000 i annonsen? veldig voksent skrevet forresten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garasjesalg Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 skal ha ivertfall ha 4000.- eller bud Er du klar over at du motsier deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reedline Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 bla bla bla... hva faen er dere snakker om?! er dere ikke int. så hold kjeft! jævla fritids problemer! jeg ga 20.000 for bilen i mars! på kosta den 7000.- skulle bare hadt tilbake de pengene jeg har brukt på den! er du ikke intriser har du ikke penger kan du bare plage noen andre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garasjesalg Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Sikter bare til holdningen din. Du kommer nok aldri til å bli sett på som en seriøs selger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reedline Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 bilder av bilen kan fås på mail.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 et lite tips;) Legg heller ut bilder i salgs annonsen istedet for å sende på mail, du slipper mye spørsmål om bilder og får en ellers mer ryddig salgs-tråd;) Lykke til med bilsalget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 bla bla bla... hva faen er dere snakker om?! er dere ikke int. så hold kjeft! jævla fritids problemer! jeg ga 20.000 for bilen i mars! på kosta den 7000.- skulle bare hadt tilbake de pengene jeg har brukt på den! er du ikke intriser har du ikke penger kan du bare plage noen andre! er på denne måten man taper kunder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Jeg er på leting etter bil nå, når jeg leser annonser så overser jeg glatt de som er skrevet av folk som ikke kan noenlunde ok norsk, eller folk som ikke virker som de er mer en 18 år. Tror det er mange som tenker på samme måte når de leser en annonse. Så det er et par gode tips du har fått her nå om holdningen og skrivemåten din som du burde følge om du noengang vil selge den bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg