Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 stk Rockford t1 12" i kasse. Mtx monoblokk, og Rockford delefiler selges. alt er lite og pent brukt. selges pga trenger lakkering på bilen min.

Kom med bud :) trenger penger fort.

Ca hvor mye hadde du tenkt deg for det?

Har en kar her som er interessert...

Skrevet

tenkte 6 lapper for alt.. selve kassa er ikke pen å se på.. men elementene er så gode som nye. jeg ga 6 lapper for bare forsterker.. og 4100 pr basser. det er riktnok en stund siden. men har nesten ikke hatt dem i bil for har drivi å vraka så mye :P tror jeg skal finne igjen kvittering på bassera og sånn også

Skrevet
tenkte 6 lapper for alt.. selve kassa er ikke pen å se på.. men elementene er så gode som nye. jeg ga 6 lapper for bare forsterker.. og 4100 pr basser. det er riktnok en stund siden. men har nesten ikke hatt dem i bil for har drivi å vraka så mye :P tror jeg skal finne igjen kvittering på bassera og sånn også

Ok, jeg har ikke så mye peiling på bilstereo selv, men han som tenkte å kjøpe det bydde maks 5000,- inkl. frakt.. :?

Jeg sender deg telefonnummeret hans via pm dersom du er interessert i det?

Skrevet
deg eller kameraten din? :P har vel solgt det til han tror jeg. han fører over penger i morra tror jeg. ble 5000 pluss frakt.

Var jeg som la inn budet, men for kameraten min ja.. :wink:

Er spent å se om det blir noe kjøp nå da.. :roll:

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...