Lex-Talionis Skrevet Mai 7, 2007 Skrevet Mai 7, 2007 2 stk Rockford t1 12" i kasse. Mtx monoblokk, og Rockford delefiler selges. alt er lite og pent brukt. selges pga trenger lakkering på bilen min. Kom med bud trenger penger fort.
borte Skrevet Mai 7, 2007 Skrevet Mai 7, 2007 2 stk Rockford t1 12" i kasse. Mtx monoblokk, og Rockford delefiler selges. alt er lite og pent brukt. selges pga trenger lakkering på bilen min.Kom med bud trenger penger fort. Ca hvor mye hadde du tenkt deg for det? Har en kar her som er interessert...
Lex-Talionis Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Skrevet Mai 7, 2007 tenkte 6 lapper for alt.. selve kassa er ikke pen å se på.. men elementene er så gode som nye. jeg ga 6 lapper for bare forsterker.. og 4100 pr basser. det er riktnok en stund siden. men har nesten ikke hatt dem i bil for har drivi å vraka så mye tror jeg skal finne igjen kvittering på bassera og sånn også
borte Skrevet Mai 7, 2007 Skrevet Mai 7, 2007 tenkte 6 lapper for alt.. selve kassa er ikke pen å se på.. men elementene er så gode som nye. jeg ga 6 lapper for bare forsterker.. og 4100 pr basser. det er riktnok en stund siden. men har nesten ikke hatt dem i bil for har drivi å vraka så mye tror jeg skal finne igjen kvittering på bassera og sånn også Ok, jeg har ikke så mye peiling på bilstereo selv, men han som tenkte å kjøpe det bydde maks 5000,- inkl. frakt.. Jeg sender deg telefonnummeret hans via pm dersom du er interessert i det?
Lex-Talionis Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Skrevet Mai 8, 2007 ingen som har lyst på billig og bra anlegg a?
Lex-Talionis Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Skrevet Mai 9, 2007 selger alt helst samlet.. men får komme med bud
Lex-Talionis Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Skrevet Mai 9, 2007 deg eller kameraten din? har vel solgt det til han tror jeg. han fører over penger i morra tror jeg. ble 5000 pluss frakt.
borte Skrevet Mai 9, 2007 Skrevet Mai 9, 2007 deg eller kameraten din? har vel solgt det til han tror jeg. han fører over penger i morra tror jeg. ble 5000 pluss frakt. Var jeg som la inn budet, men for kameraten min ja.. Er spent å se om det blir noe kjøp nå da..
Lex-Talionis Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Skrevet Mai 11, 2007 har har fått konto nr og alt så han venter bare på lønna si han nå kommer nok til å låte bra hvis han skal ha alt i en så liten bil hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå