Odlaen Skrevet Mai 7, 2007 Skrevet Mai 7, 2007 har trøbbel med takluka mi på e36en. elektrisk. Når jeg trykker for å åpne den helt går kun den ene siden ned å stopper på skrå å vil ikke åpne seg. når jeg trykker for å vippe opp takluka så vipper den ikke mer en 1 cm ca. hva kan vere galt? kostbart? er det plastikk delene på skinnene eller wirenene som er gått?
snurresprett Skrevet Mai 7, 2007 Skrevet Mai 7, 2007 du må nok opne opp og sjekke, antagligvis så er det noen plastikkdeler som er gåene, var vertfall det i mitt tilfelle. Hadde heldigvis delebil der meste av innmaten var temmli nytt. De koster litt de smådelene på gs. et tips er vertfall å ha med deg en hjelpemann, åleine er det ikke noe gøy;)
Odlaen Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Skrevet Mai 7, 2007 du må nok opne opp og sjekke, antagligvis så er det noen plastikkdeler som er gåene, var vertfall det i mitt tilfelle. Hadde heldigvis delebil der meste av innmaten var temmli nytt. De koster litt de smådelene på gs.et tips er vertfall å ha med deg en hjelpemann, åleine er det ikke noe gøy;) ok. må jeg ned med taktrekket? en liten kjapp prosedyre på hvordan det gjørs?
snurresprett Skrevet Mai 7, 2007 Skrevet Mai 7, 2007 trenger ikke ta ned taktrekket. eg las meg opp på denne her før eg satt igang http://www.bimmerdiy.com/diy/e36sunroof et annet tips er og tusje rundt de 4skruene som står i bakkant på undersida av takluka. du skjønner hvilken eg mener når du har tatt bak taktrekket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå