///Martin Skrevet Mai 7, 2007 Skrevet Mai 7, 2007 Ønsker å kjøpe en hel og fin mansjett-skinnkappe til girstanga!
bmwhans Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 da dette er ///Martin's tråd har han førsteretten før meg!
Stephan.s Skrevet Mai 10, 2007 Skrevet Mai 10, 2007 Ikke for å ødelegge men har du prøvd ebay? Ikke usa men england. Bare søk etter "gaiter bmw" så kommer det mange spennende artikler opp. Kjøpte nye skinnmansjetter til både gir og håndbrekk for 2 uker siden. Kom på litt over 250kr totalt. Ingenting å si på kvaliteten heller. Han jeg var i kontakt med kaller seg grzegorz2999, han har ingen artikler ute nå, men skriv han en pm på ebay så har han nok til de fleste biler. Var i allefall storfornøyd
///Martin Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Skrevet Mai 11, 2007 Ikke for å ødelegge men har du prøvd ebay? Ikke usa men england. Bare søk etter "gaiter bmw" så kommer det mange spennende artikler opp. Kjøpte nye skinnmansjetter til både gir og håndbrekk for 2 uker siden. Kom på litt over 250kr totalt. Ingenting å si på kvaliteten heller. Han jeg var i kontakt med kaller seg grzegorz2999, han har ingen artikler ute nå, men skriv han en pm på ebay så har han nok til de fleste biler. Var i allefall storfornøyd Tusen takk for tipset! Men nå har jeg bestilt en ny fra MotorTecnik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå