mrbatnes Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 har kjøpt meg min første bil, og som med omtrent alle førstebiler, trenger den litt småfiks slenger først ut to bilder av den fra annonsa, skal ta bedre bilder når jeg får bilen i hus..(henter den i morgen) det som skal gjørest med den er først å fremst å fikse/bytte girkasse på den, da den ikke vil i 2. gir så viss noen har en manuell girkasse som passer, og fungerer PM meg!! videre så er det: -en skade på høyre bak skjerm som må reparerest. -noen småe rustflekker her å der. -nye klips til dørtrekkene framme -NYE felger orginale felger som står på.. av styling så fulgte der med en m-tech front som må plastsveisest litt, og den er påmontert bakrutesenker. oppdateringer med bilder, kommer etterhvert som jeg får fikset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 hey! lykke til med prosjektet! E36 320 sedan var min første BMW og,og jeg var veldi fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå