Gå til innhold

BMW treff i Tromsø!?

krza
 Share

Anbefalte innlegg

Ser at det begynner å bli en del bmw interesserte her inne fra Tromsø, og forslår derfor et lite treff av noe slag.

Muligens utover sommeren, kanskje juni eller noe sånt.

Tenkte at alle vi kunne møtes en søndag ved en parkeringsplass, og titte litt på hverandre sine biler og vise frem litt. Totalt uformelt altså.

Tror dette hadde vært artig, og det begynner jo å bli bra med fine bmw'er her oppe og nå.

Hva tror dere andre?

Forslag, innspill osv? Forslag til dato?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis ikke dette blir så aaalt for lenge til, så kanskje jeg tar prosjektbilen/745`en på prøveskilt og kommer kjørende en tur jeg også :wink:

Med L bakpå såfall.. :oops:

Tenkte jeg snart skulle ha prøveskilter på den for å få testa den litt før jeg setter igang skikkelig å demontere og skru.

Uansett hva som skjer, så må dette være i ei helg hvis det skjer noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette burde det tas initiativ til å arangeres!

Det er jo mange bimmere i tromsø by, så hvis bare et lite vennegjeng sjekker opp muligheter for å få låne en stor plass en dag eller to ei helg for å stille opp med BMW`r og at de selv stiller opp der til en gitt dato og legger ut på bimmers en dato i tillegg til at alle som kjenner noen som kjenner noen som kjenner noen som kjører BMW lar ryktet spre seg, så skal dere nok se at det stiller opp mang ei nyskjerrig sjel der. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...