krza Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Ser at det begynner å bli en del bmw interesserte her inne fra Tromsø, og forslår derfor et lite treff av noe slag. Muligens utover sommeren, kanskje juni eller noe sånt. Tenkte at alle vi kunne møtes en søndag ved en parkeringsplass, og titte litt på hverandre sine biler og vise frem litt. Totalt uformelt altså. Tror dette hadde vært artig, og det begynner jo å bli bra med fine bmw'er her oppe og nå. Hva tror dere andre? Forslag, innspill osv? Forslag til dato? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Vist man først skal gjøre noe sånt må man nesten diskutere å få igang en egen BMWCCN avd, litt flaut at vi ikke har det Men jeg kommer alltids til å stille sålenge det blir laget til uti juni el senere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 Ja vet det skulle vært gjort.. Er bare at noen tar iniativ, og det er ikke alltid lett Hadde vært kjempegøy med egen avd, men kan jo alltids ha et lite treff uten det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16 Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Joda hadde vært kult det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Den er jeg med på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Den er jeg med på! (Til neste år) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Men burde jo egentlig avholdes ei helg da, jeg ser at det somoftest passer best på søndager for egen del.. Hovedsaken er vel egentlig å finne et passende sted man får lov til å oppholde seg over noen timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Hvis ikke dette blir så aaalt for lenge til, så kanskje jeg tar prosjektbilen/745`en på prøveskilt og kommer kjørende en tur jeg også Med L bakpå såfall.. Tenkte jeg snart skulle ha prøveskilter på den for å få testa den litt før jeg setter igang skikkelig å demontere og skru. Uansett hva som skjer, så må dette være i ei helg hvis det skjer noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Dette virket som en god ide Jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Hvis det blir annonsert litt i forveien så kan kanskje jeg også komme...er stadig vekk der oppe siden jeg har svigers, og ellers masse bekjente i Tromsø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Vist man først skal gjøre noe sånt må man nesten diskutere å få igang en egen BMWCCN avd, litt flaut at vi ikke har det Word... men ett treff hørtes bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Ja, dette burde det tas initiativ til å arangeres! Det er jo mange bimmere i tromsø by, så hvis bare et lite vennegjeng sjekker opp muligheter for å få låne en stor plass en dag eller to ei helg for å stille opp med BMW`r og at de selv stiller opp der til en gitt dato og legger ut på bimmers en dato i tillegg til at alle som kjenner noen som kjenner noen som kjenner noen som kjører BMW lar ryktet spre seg, så skal dere nok se at det stiller opp mang ei nyskjerrig sjel der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 høres meget bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Er ikke verdens største problem å finne tak i et område vi kan ha en liten meeting her i byen vil jeg tro.. Greit med areal per hode her.. Må bli cruising etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JKJ Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Go plan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå