BigBlue Skrevet Mai 7, 2007 Skrevet Mai 7, 2007 Hei, I tillegg til at rattet rister ved nedbremsing (skiver?) så napper det litt i rattet ved ugjevn vei/terreng. Jeg hører ikke noe ulyd sånn sett, men små hull og lignende kjennes godt i rattet. I tillegg heller rattet litt til høyre. Hva kan det være. Om det skulle være forstillingen med mer... lar det seg fikse? PS: jeg tror at bærearm og foringer er byttet på den bilen.
vidarius Skrevet Mai 7, 2007 Skrevet Mai 7, 2007 kan jo være spissinga da, ta en forstillingskontroll så er du det fort tenker jeg
vidarius Skrevet Mai 7, 2007 Skrevet Mai 7, 2007 ikke at jeg er noen expert men har noe med vinklen på hjula å gjøre, eks. på min bil nå så står det ene hjulet rett mens det andre er vinkla litt utover mot høyre, så bilen drar da til høyre, så jeg skal tilbake til de tok tok 4hjulskontroll i morra og få fiksa det, (de klarte det ikke 1. gangen)
BigBlue Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Skrevet Mai 7, 2007 Ok, men min drar ikke mot en retning... Det slår bare litt i rattet når veien er ugjevn... og rattet heller mot høyre... Men ingen ulyd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå