Gå til innhold

montere Subwoofer i e34


Anbefalte innlegg

begynte i dag å montere subwooferen+forsterkeren i bilen, så jeg har et par spørsmål.

1. Hvordan går jeg igjenom med kablene til bagasjerommet ? må jeg fjerne seteryggen her?

2. Hvordan får jeg kablene bak spilleren? hvor mye må demonteres for å få de på plass? har lagt frem kablene på pasasjersiden

3. Hvor er det lurest å montere forsterkeren i e34?

4. Lyset i klokken/tempmåleren gikk når jeg holdt på å prøve å komme til bak spilleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitteputen bak sitter i to metallklips. Bare ta et godt tak og røsk opp. Seteryggen sitter først og fremst skrudd fast med 4 sorte plastmuttere. 2 av disse blir synlige når du tar ut sitteputen, de 2 andre er å finne bak "forhenget" til armlene. Når disse er fjernet sitter seteryggen bare henglset fast, så løft opp, så ut ;)

Når dette da er ute, er den div. dempematter bak der igjen. Den må ikke fjernes, men flyttes litt på da kabelgjennomføringshullene som allerede eksisterer i bilen er bak dempemattene. Er en på hver side, mellom hvert setebelte og døra om du forstår ;) Er bare å rikke litt på dempemattene som kommer de til syne hvis jeg ikke husker feil.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok takk :)'

sitteputene var ikke noe problem å få løs, får føre kablene igjennom de hullene bak seteryggen imorgen, tok de bare igjennom et hull der med armlenet i baksetet.

En annen ting, hva kan være galt når subben ikke spiller?

forsterkeren og kondensator er kobla riktig, og forsterkeren har kontakt med spilleren, det funka når jeg hadde det i den gamle bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...