Oderschvank Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 begynte i dag å montere subwooferen+forsterkeren i bilen, så jeg har et par spørsmål. 1. Hvordan går jeg igjenom med kablene til bagasjerommet ? må jeg fjerne seteryggen her? 2. Hvordan får jeg kablene bak spilleren? hvor mye må demonteres for å få de på plass? har lagt frem kablene på pasasjersiden 3. Hvor er det lurest å montere forsterkeren i e34? 4. Lyset i klokken/tempmåleren gikk når jeg holdt på å prøve å komme til bak spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 1. Ja 2. Vil gjette på div deksler + hanskerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 ok, når jeg har tatt vekk seteryggen da, er det hull som jeg kan bruke der fra før eller? og hvordan demonterer jeg seteryggen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Sitteputen bak sitter i to metallklips. Bare ta et godt tak og røsk opp. Seteryggen sitter først og fremst skrudd fast med 4 sorte plastmuttere. 2 av disse blir synlige når du tar ut sitteputen, de 2 andre er å finne bak "forhenget" til armlene. Når disse er fjernet sitter seteryggen bare henglset fast, så løft opp, så ut Når dette da er ute, er den div. dempematter bak der igjen. Den må ikke fjernes, men flyttes litt på da kabelgjennomføringshullene som allerede eksisterer i bilen er bak dempemattene. Er en på hver side, mellom hvert setebelte og døra om du forstår Er bare å rikke litt på dempemattene som kommer de til syne hvis jeg ikke husker feil. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 ok takk :)' sitteputene var ikke noe problem å få løs, får føre kablene igjennom de hullene bak seteryggen imorgen, tok de bare igjennom et hull der med armlenet i baksetet. En annen ting, hva kan være galt når subben ikke spiller? forsterkeren og kondensator er kobla riktig, og forsterkeren har kontakt med spilleren, det funka når jeg hadde det i den gamle bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 ja subutgangen på spilleren er slått på, er en Alpine CDE-9881R. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 funker nå, hadde visst stilt den inn på feil subkanal takk for alle svar uansett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå