hjertaas03 Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Sånn som bilen er idag. m3speil m3 front med icc leppe m3 bakleppe m3 spoiler m3 sidesjørt m3 baklykter øyelåkk cupewings bakrutesenker sorte nyrer blåe ængleøya effektanlegg filter senket 60/60 17" m3 motorsport felger vinter/ 17"brock sommer sport seter skinn int soltak div stereo Planer panseremblem i karbon - bestilt sorte linse tåkelys - bestilt mulig ny bakfanger å vinge krystall baklykter navigasjon/dvd/div stereo turbokit blir bestilt 1/6 (håper på råd tiks) proff soting/toning rundt om ny skilter kommer sikkert mer etter vært:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Høres veldig bra ut Vis du skal bytte vinge, åssen vinge har du tenkt å ha da ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hjertaas03 Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2007 mulig den m3 vingen er d vell? den dobble. men d blir ikke prioritert enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Meget pen bil Lykke til! Blir nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hjertaas03 Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2007 der var turbokittet bestilt håper på rask levering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 så pen ut den . liker den vingen som står der jeg da. kom med info etter turbo konverteringa da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius-82 Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 kor du bestilte d ifra da? kjøpt du ferdig sett eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hjertaas03 Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2007 så pen ut den . liker den vingen som står der jeg da. kom med info etter turbo konverteringa da liker vingen jeg også, men liker den andre litt bedre hehe. info kommer ettervært som d sjer ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hjertaas03 Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2007 kor du bestilte d ifra da?kjøpt du ferdig sett eller? bestilte fra ebay komplett sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Nydelig bil Hvilke angeleyes er det på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 meget pen.. Kommer til å følge med på dette da jeg er sugen på turbo jeg også Kjekt om du legger ut MYE info om hvordan du gjør osv Lykke til, kommer nok til å bli meget bra.. Og jeg ble endelig overbevist om at mine blå angel eyes kommer til å blir bra også (når jeg får montert de vel å merke ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå