Tsbusa Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Ja, er ingen proff. Men prøver meg da litt.. Kommer bare med ett teaser bilde nå, så får dere flere etterhvert;) Dette er også forøvrig Måndtens bil på www.raanecrewet.com (Har ikke blitt utlagt enda, kommer iløpet av noen dager). Vil dere se flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasR Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 selvfølgeli vil vi det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Kjør på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Hvis det er den gule E36'en fra Kr.sund med seidl widebody så har jeg sett den tror jeg. æddabædda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Å kom igjen med et par bilder da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Meeeget klart og bra bilde. Eneste som irriterte meg litt var at det var litt skjevt og at du ikke fikk med hele lykten.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Ja du må jo pøse på med bilder! Så får vi se hvilke kommentarer du får tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 Ja, da kommer jeg med ett bilde til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Nice ! ! ! Bilde skulle kanskje vist litt mer vindu? og evt tatt litt lavere.. Men ellers så er det et meget bra bilde Kjempe klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Spreke bilder! hvilket utstyr bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 Takk for kommentarene! Skal legge ut flere bilder etterhvert nå Bare få vasket av klisset på fingrene etter iherdig pannekake spising til middag... Hva slags utstyr jeg bruker, vel, det tør jeg ikke si;) Enda;) Det er ikke noe hokus pokus kamera, men med delvis rette vinkler og lys, så klarer man mye. Men husk, bildene er ikke slike direkte fra kameraet! Noe justering må til for å få bort litt "støy". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Fine bilder og bil, men den skulle kanskje vært en halvmeter lavere siden det kitter gjør den så "høy":P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Fine bilder og bil, men den skulle kanskje vært en halvmeter lavere siden det kitter gjør den så "høy":P enig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå