general`s Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 har en e46 som skulle ha vært litt veldig mye stivere er det noen som har noen gode råd????????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 KW, eller FK coilovers er bra, og TUV godkjente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDC Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Bilstein er også et meget godt alternativ, dog er de relativt kostbare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Jeg kjørte med H&R på min E46 coupe, og var veldig fornøyd med det. Det er også TÜV-godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 BILSTEIN sett er å anbefale på det sterkeste, ring autotrio og hør om pris osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Du kan også kikke her www.sandtler.de De sender til Norge og har meget gode priser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 De sender til Norge og har meget gode priser. De sender sikkert til Sverige også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 De sender til Norge og har meget gode priser. De sender sikkert til Sverige også.. Javist, men siden jeg er egoist og tenker mest på meg selv så tenker jeg aldri på at noen faktisk bor nær den der grensa til Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general`s Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2007 hmm det er aldri lett å velge noe sånt, er det noen som har hørt om http://www.d2racing.com.tw/shock.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general`s Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2007 har ingen prøvd dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Har ikke prøvd dem, men sitter med en følelse av att det er mer bling enn go.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Kjører med fk coilovers på min e28 og er veldig fornøgd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Kjører H&R coilovers på min E39, og er godt fornøyd med det. Det er et _veldig_ stivt understell, særlig hvis man senker mye (progressive fjærer?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Har fk på min, og veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Jeg var veldig fornøyd med KW variant 1 på min E-36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå