Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken motor sto i bilen når du solgte den?? Vet lite om motor'n som står i no.. Hvor mye hk tror du man kan ta ut av motor'n slik den er beskrevet i salgsannonsen?? Det er visst 6:1 i komp,så lurer litt på hvilken motor som står i...

Fant denne linken som nåværende eier har skrevet http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=29675&highlight=

Bilen blir muligens sendt til trondheim i løpet av neste uke. skall fraktes med hurtigruta, som kom seg på 7200kr :cry:

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kjener til bilen fra da kjell rune hadde den......vet ikkje kor mykje som har blitt gjort med den etter at han solgte den, men huska ihvertfall at det va en go del rust !!

Men noe av det ble ordnet før kjell lakka den!

Har kjørt bilen selv, og den gikk veldi godt når kjell hadde den :)

Veldi morsom bil og lykke til med prosjekte :)

Skrevet

var vel ikke alle som ladet like mye på den som vi gjorde da pitstop. ;) bilen var helt klart morro den.. var forsovitt jeg som oppgraderte til green bremser rundt om med skiver og klosser om de er på enda.

Skrevet

diggeste biln æ har kjørt... e rå bitter for at han vurdere å selge den no... :roll: prøve fortvilt å få han bort fra den tanken... :wink:

Skrevet
  Kjell Rune skrev:
var vel ikke alle som ladet like mye på den som vi gjorde da pitstop. ;) bilen var helt klart morro den.. var forsovitt jeg som oppgraderte til green bremser rundt om med skiver og klosser om de er på enda.

D e green stuff bak og red stuff framme på biln no. Skifta ut rimelig kjapt etter vi henta biln fra kjell rune nedi stavanger. 8)

Skrevet

ja de kunne vel byttes på reklamasjon siden klosser og skiver ikke var værdens beste venner.. men nye bremser var det veffal uansett om den skulle hatt no større skiver og caliptere..

Skrevet

Ble ikke denna s3t bmw pga tvil rundt bilens motor og eier. men vi drar muligens til bergen å henter denna på lørdag(18mai)

Blien ligger på autodb.no å koden er: AutoDB-kode: 1491758

Noen som har nå info om denne bilen da? :o

80 lapper da..Litt stiv pris kanshe??

Skrevet
  M3/M5 skrev:
Bilen kjenner jeg til. Sotte på med den og. Gikk godt. Men og da det store MEN, etter det jeg har hørt og kjenner til så er vist bilen hore kjørt en del.

Vært en del problemer med den i 2006 mener jeg.

Sto veldig lenge i still ute bak best bensinstasjon på kvaløya i tromsø.

Har vert en del skruing på den bilen før å få den til og gå.

Trur forje eier gikk piss lei og skru.

Trur no motor har sed sine bedre dager.

Vet en del til, bare ta kontakt

skeptisk. det står nu fortsatt en svart (ijælskrudd) e30 med IC i fronten bak best på kvaløya. så den senest i dag... den har stått akkurat der leeeeeeeeeeeeenge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...