Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det endelig kjøp inn noe skramel av en bmw :roll: .. er en 325 me turbo, å de er knapt det eneste jeg veit :oops:

Hentet den i sandefjord i mandag den 28.5 å det var ikke akkurat no moro tur. Kunne kjøre i ca15mil før den beynte å øke i temp og kokte.

Å det var ikke akkurat bare å skru opp exspansjons lokket, for dær var det trykk :cry: så da ble det å vente å vente til motorn ble kald for å så fylle etter kjøleveske. å sån hålt vi no på da till vi kom om sider hjem(Trondheim)

Tok i dag ut motor for plokke av toppen for kanshe trykktesting eller no. fant ikke noe vann i oljen eller olje i kjøleveska, men topp pakniga virket litt rar i forhold til kjølekanalene, kanshe det er årsaken til kokinga? prøvde å ta no bilder av de for å se va dere mener.

Ellers er blokka er nyoverhalt å skulle være go for 600puttrende hester. Alle sylindere var nyhoonet men i sylinder nr 2 så var de no riper i sylinderveggen, å no små hakk oppe på stemplet. Har dette no si for videre kjøring?

Er en orginal 12v topp som jeg lurer på om er gååen, på grun av at den kokker etter 10-15mils kjøring å etter 10min ved litt hard kjøring.

3" rustfritt hele veien

Skall komme med flere bilder å info senere. Motoren å allt skall inn i en annen bil..

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Leverte toppen inn for trykktesting til autotrim i trondheim i dag.. Skall innåver med blokka i morgen for å kanshe bore opp til 2.7 liter. noen som har erfaring med det?

  • 2 weeks later...
  • 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...