BimmerKing Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Jeg har en Nokia 6280 som funker bra som jeg selger grunnet ny tlf Følger med handsfree og lader og datakabel samt noen ekstra batterier og minnekort... Minnekortene er på 64 mb.... Prisant: HBO 1000.- kr. NB: Har ikke kvittering, men kjøpte den av Robert85 her på fora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Har den noen gang vært på service? 6280 har en del bugs i software Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 haha sniken denne har nyeste sw og funker som den skal.. dette vet jeg siden dette er jobben min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 meneh... selger du den med blåtannfeil osv som jeg sa du kunne beholde eller selger du den strøkene jeg sendte i erstatning? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 Jeg selger den du sendte som erstatning. Den andre gidder jeg iallefall ikke prakke på noen andre Nei, telefonen er grei den, men har noen bruksriper, og kan vel ikke karakteriseres som strøken... Men den er i GOD stand Selges som sagt grunnet at jeg kjøpte meg NY telefon igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 Den er åpen for alle abbonement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 gir deg 800 kr for den! vis du kan sende den i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2007 gir deg 800 kr for den! vis du kan sende den i morgen Jeg har en Nokia 6280 som funker bra som jeg selger grunnet ny tlf Følger med handsfree og lader og datakabel samt noen ekstra batterier og minnekort... Minnekortene er på 64 mb.... Prisant: HBO 1000.- kr. NB: Har ikke kvittering, men kjøpte den av Robert85 her på fora Får jeg ikke det, blir den liggende her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå