erlend_p Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Skal kjøpe meg nye felger nå, har igrunn funnet ut hvilke felger jeg vil ha, men er litt usikker på om det må valses eller ikke. Bilen skal til lakkering om ikke så lenge, og felgene var det 2-3 uker leveringstid på, så jeg har ikke mulighet til å sjekke det før lakkering. Felgene er av typen "new age" fra "pure wheels" Dim på felgen er: 5x120 8.5x19 ET40 PW - nav 72,5 Og her i margen under hjulspesifikasjoner står det om bilen min: BMW 3-serie 91-98 E36-3/B-3C 5-120 42 72,5 De anbefalte meg å ha dekk med dim: 225/30 r19. Noen som vet hvordan dette blir på en e-36 med tanke på inpresset? Om felgene vil være langt inn i hjulbuen, eller kant i kant? Bilen er senket 60/40. bør jeg også bytte senkesett da? Her er bilde av felgene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Vill tro de ska gå veldig fint uten valsing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Ja jeg også tror at disse skal du få på uten valsing. Kanskje valse inn den innerste kanten på skjermen, men det er ingen stor operasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2007 Søkte litt på forumet, og fant denne siden: http://www.1010tires.com/WheelOffsetCalculator.asp fant da ut at felgene gå 2 mm lengre ut, og 10 mm lengre innover enn gamle felgene mine, så dette går nok bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå