wheelman Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Selger bilen da jeg har nå skjønt at kristiansand ikke er stedet og ha fet bil, når man ikke har garasje. de fleste kjenner kanskje til hvordan det gikk med gamle bilen, og nå var det noen som knabbet blink lysene mine foran! jeg orker rett og slett ikke mere... Bilen er Candyblå, med grønn perlemor. Utrolig strøken. Lakkert og tatt all rust i fjord sommer hos oslofirma. EU godkjent i fjor. årsavgift betalt. Senkesett og felger ført inn i vognkort. Jeg er bilens tredje eier og bilen er blitt tatt utrolig godt vare på opp igjenom. Kun seriøse eiere! Bilen er gått 250k, Kilometer kan skremme, men denne bilen har komplett servicehefte og alt av kviteringer på at den har blitt fulgt opp til minste detalj! Vil påstå den er i mer genuin stand en biler som har rullet 100k mindre. Motor bruker ikke olje, visuelt bra, og fikk skryt av bavaria... Interiøret er veldig helt og fint! se bilder... DEFA alarm med sentrallås fjernstyring er godkjent montert Orginale vinterfelger følger med. mtech ratt Soundsystem med orginal forsterker Konfilter orginale speil i bilens farge følger med. Av nytt kan nevnes:skjørter, bakfanger, vinge, bakgasjelokk, panser, lykter, spredere, frontfanger, faceliftfront med nyrer, carbonleppe, speil, radiator med vifte og slurekobling, komplett eksos, Konfilter++++ Bilen MÅ bort. HBO 80k Dette er en salgstråd, ikke en diskusjonstråd! kommentarer vedrørende bilens utsende, styling etc etc eller andre usaklige ytringer er unødvendig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 døds fin bil du har der....prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 døds fin bil du har der....prisantydning? det står jo HBO 80k;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 OK, så ikke det....hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Fin bil! Fin farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 meget pen... kan du tenke deg billigere bil i bytte?? Opel Omega 1995 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 kan du tenke deg billigere bil i bytte?? Opel Omega 1995 Eller en strøken 91 mod 325 sedan med mellomlegg? vekker mye mindre oppsikt for kjeltringer enn trallen din... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2007 hehe sorry... jeg må betale ned litt på lånet, så jeg foretrekket penger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Hadde heller vurdert å flytte fra byen istedet for å kvitte meg med den bilen Så utrolig fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2007 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Hvor mye gikk den for......og fra hvor kommer han som kjøpte bilen? Bare lurer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Synd at slike idioter som ikke kan klare å holde fingrene sine vekke ifra andres eiendeler skal ødelegge drømene og hobbyen til andre.. Det skulle vært lov med borgerværn i norge.. Slike personer skulle det vært skuddpremie på synes jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Du føler ikke at du tar litt vel hardt i nå.....men alikevel, har man en dyr bil med mye bra deler, så må man ha vett til å ha en trygg og sikker plass å ha kjerra si...egen garasje med lås...f.eks..... for å si det sånn........man trenger ikke å friste honningen til biene som flyr rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Nei faktsik så synes jeg ikke jeg tar hardt i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Du føler ikke at du tar litt vel hardt i nå.....men alikevel, har man en dyr bil med mye bra deler, så må man ha vett til å ha en trygg og sikker plass å ha kjerra si...egen garasje med lås...f.eks.....for å si det sånn........man trenger ikke å friste honningen til biene som flyr rundt hadde du fått med deg weelmann sin andre topic der de stjal alt av verdier på bilen hans! så hadde du ikke kommet med denne utalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg