Gå til innhold

92 325 coupe blå perlemor MINT!

wheelman
 Share

Anbefalte innlegg

Selger bilen da jeg har nå skjønt at kristiansand ikke er stedet og ha fet bil, når man ikke har garasje. de fleste kjenner kanskje til hvordan det gikk med gamle bilen, og nå var det noen som knabbet blink lysene mine foran! jeg orker rett og slett ikke mere...

Bilen er Candyblå, med grønn perlemor. Utrolig strøken.

Lakkert og tatt all rust i fjord sommer hos oslofirma.

EU godkjent i fjor. årsavgift betalt.

Senkesett og felger ført inn i vognkort.

Jeg er bilens tredje eier og bilen er blitt tatt utrolig godt vare på opp igjenom. Kun seriøse eiere!

Bilen er gått 250k, Kilometer kan skremme, men denne bilen har komplett servicehefte og alt av kviteringer på at den har blitt fulgt opp til minste detalj! Vil påstå den er i mer genuin stand en biler som har rullet 100k mindre.

Motor bruker ikke olje, visuelt bra, og fikk skryt av bavaria...

Interiøret er veldig helt og fint! se bilder...

DEFA alarm med sentrallås fjernstyring er godkjent montert

Orginale vinterfelger følger med.

mtech ratt

Soundsystem med orginal forsterker

Konfilter

orginale speil i bilens farge følger med.

Av nytt kan nevnes:skjørter, bakfanger, vinge, bakgasjelokk, panser, lykter, spredere, frontfanger, faceliftfront med nyrer, carbonleppe, speil, radiator med vifte og slurekobling, komplett eksos, Konfilter++++

Bilen MÅ bort.

HBO 80k

Dette er en salgstråd, ikke en diskusjonstråd!

kommentarer vedrørende bilens utsende, styling etc etc eller andre usaklige ytringer er unødvendig:)

IMG_1465.jpg

DSC00045.jpg

IMG_1481.jpg

IMG_1490.jpg

IMG_1485.jpg

IMG_1512.jpg

IMG_1503.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at slike idioter som ikke kan klare å holde fingrene sine vekke ifra andres eiendeler skal ødelegge drømene og hobbyen til andre..

Det skulle vært lov med borgerværn i norge.. Slike personer skulle det vært skuddpremie på synes jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du føler ikke at du tar litt vel hardt i nå.....men alikevel, har man en dyr bil med mye bra deler, så må man ha vett til å ha en trygg og sikker plass å ha kjerra si...egen garasje med lås...f.eks.....

for å si det sånn........man trenger ikke å friste honningen til biene som flyr rundt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du føler ikke at du tar litt vel hardt i nå.....men alikevel, har man en dyr bil med mye bra deler, så må man ha vett til å ha en trygg og sikker plass å ha kjerra si...egen garasje med lås...f.eks.....

for å si det sånn........man trenger ikke å friste honningen til biene som flyr rundt :wink:

hadde du fått med deg weelmann sin andre topic der de stjal alt av verdier på bilen hans! så hadde du ikke kommet med denne utalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...