smez Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 svart blank, skiboks til salg lite brukt relativt strøken til bmw e39.. kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Har du denne enda? Kan være interressert, men vil ha bilder og prisant.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Ja pris ant og bilder! Kan være int jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Hvordan gikk det smez? Er det forøvrig til sedan eller touring, eller er det KUN skiboksen uten takstativ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2007 bilder å pris kommer i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 okidoki.. Venter i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 ja har ikke fått bilder og pris enda.. har lagt dette ut for en kompis og han er ikke verdens raskeste for å si det sånn.. men han sa kom med bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth520IA Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Hvilket merke er denne skiboksen, da? Finnes vel flere merker som passer til E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher R Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Herre min hatt, kan jo ikke regne med å få solgt noe uten hverken bilder, beskrivelse, merke eller pris.. Hvis det er skiguard (sånn som "ligger" nedtil taket) kunne det være aktuelt. Jeg regner med at du ikke vet fargekoden på boksen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Herre min hatt, kan jo ikke regne med å få solgt noe uten hverken bilder, beskrivelse, merke eller pris.. Hvis det er skiguard (sånn som "ligger" nedtil taket) kunne det være aktuelt. Jeg regner med at du ikke vet fargekoden på boksen? WORD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå