-Lasse- Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Hei godtfolk! Jeg har nettopp kjøpt en bmw e90. I går byttet jeg ut de orginale 17" hjulene i 19". Etter ca 3 mils kjøring har jeg nå fått en "plingende" feilmelding som sier "tyre puncture". Denne slår først ut på i-drive skjermen før den så dukker opp som et rødt symbol i instrumentpanelet. Jeg kjører på 40 i trykk. Dette skal vel holde eller? I-drive sier jeg skal dra på et verksted for å sjekke trykket. Dette er jo bare tull. Noen som har vært borti dette her? Hva kan gjøres? Hjelp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 I-drive høres ut som noe apple har laget Da kommer ikke feilmeldinger som noen bombe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2007 Hehe, javisst Det ser ut til at problemet har løst seg nå. Var bare å trykke på noen knapper i menyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Er vel bare at bilen din hadde run-flat dekk og noe sensor greier som slår ut når du setter på dekk med helt annen profil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvileren Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Har man Run Flat MÅ man reset'e systemet etter at man har bytte dekk, men det ser det ut som du alt har funnet ut:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå