Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo.

Dette begynner å bli ganske så irriterende. Når jeg skal ta ivei ut fra kryss o.l. og jeg balanserer gass og clutch helt fint og jevnt, da går det virkelig i rykk og napp. Føler meg som første gangen jeg tok ivei med kengurubensin og pappa i passasjersetet.

Det er verre når den er kald, men er ikke helt godt når den er varm heller...

Kan det være noen tette dyser e.l.? Hadde bilen hos NAF, de sa at alt så fint ut av plugger, fordelerlokk osv.

På forhånd takk for svar.

Skrevet

må nok ta deg en tur på parkeringsplassen og bare øve til det blir bra :)

hehe skjekke belg mellom LMM og innsug! om det er morkna hål eller noe! eller skjekk for andre lekasjer!

Skrevet

Takk for svar. :)

Det skjer kun før jeg har sluppet ut clutchen helt. Når den er sluppet helt ut går alt bra.

Men si jeg er i 2. gir i 40km/t og slipper gassen sakte opp, så kommer det et nykk. Og når jeg toucher gassen forsiktig kommer det et til, men da andre veien. Jeg blir kasta fram og tilbake. Milde whiplasher er dagligdags :roll:

Skrevet

høres nå mer ut som at traversforingene bak er gåene spør du meg.

det er et standard problem på e28.

jeg har bytta de foringene på samtlige e28'r jeg har hatt, og det begynner å bli noen for å si det sånn.

jobben er et helvete derfor tok jeg et minutt i tenkeboksen sist gang og bygde om litt bak der.

her er et bilde

spa1093db8.jpg

jeg splitta traversen som du ser på bilde, og sveisa på to "lepper" som jeg bora hull i. etter da å ha putta inn foringen stramma jeg til. funker fint som f#¤%

Skrevet

ups. leste litt kjapt her istad, så ikke hør på meg :oops:

men ta med deg tipset ang foringene, de må du helt sikkert bytte en gang eller ti. kommer litt ann på kjøringa di :lol:

Skrevet
ups. leste litt kjapt her istad, så ikke hør på meg :oops:

men ta med deg tipset ang foringene, de må du helt sikkert bytte en gang eller ti. kommer litt ann på kjøringa di :lol:

Fikk feil på dette på EU-kontrollen, pluss de der doble greiene som er like ved. Så det er bestilt fra Schmiedmann og kommer i morgen ;)

Takk for tipset. Sålenge det der går igjennom EU-kontroller og div. så er det ikke meg imot å bygge noe slikt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...