Gå til innhold

Mr.Silver`s E30 M3 som nå har skiftet eier.

Anbefalte innlegg

Endelig ble det m3 på meg.. 26 april dro jeg å hentet den, nøyaktig tre år etter jeg kjøpe min første e30 :) Litt dårlig noen av bildene men kommer flere/bedre når jeg har fått kjøpt skikkelige felger. AC felgene fulgte ikke!

a>

a>

a>

a>

a>

a>

a>

a>

a>

Mvh en MEGET fornøyd Mr.Silver \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis! Kjøp deg samme AC felger. De var knallfine på bilen ;)

Takk for det :)

De AC felgene blir SVIN dyre, men RH lager replica felger som er akkurat like, også greier jeg ikke å bestemme meg om jeg skal ha 17" eller 18". er 17" på det nederste bildet, det ser lite ut. men det gjorde 18" på den også:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vakker e30 m3!:) De kledde de AC felgene så jeg ville godt for noen sånne :P Hvilket land handlet du bilen i :)?

Takker så mye for det :) er fornøyd selv også.

Men som jeg skrev blir de AC felgene dyyyyre :P hehe. Var å hentet den i charlottenberg i sverige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt styr for min del, men trenger ikke å være.

Kan prøve å fortelle litt kjapt om hva som trengs å gjøres.

Når du passerer grensen så får du et eksport dokument du skal fylle ut. i sverige heter det Europeiska gemenskapen. Du kan også få betalt mva der etter som jeg har forstått, men det fikk ikke jeg. (sinna svensk fru som satt der)

Når momsen er betalt får du et dokument som du skal ha med til biltilsynet på forhåndsgodkjenning. Det heter MEldin til avgiftsberegning og registrering. Dette taes med til BT og de fyller da ut alle de rubrikkene som skal fylles ut, dette sendes da til Tollkontoret, for å fylle ut dette dokumentet så trenger de et TÜV sertifikat på bilen siden bilen ikke er E-merket. Det TÜV dokumentet får du tilsendt fra tyskland koster 63Euro iallefall på denne.

Jeg venter på dette TÜV dokumentet så jeg har enda ikke vært på biltilsynet på forhåndsgodkjenning, men skal dit på tirsdag :)

Når tollkontoret har fått det som biltilsynt har fylt ut får du vite hvor mye du skal betale i engangsavgift. Når det er gjort så er det bare å bestille seg skilter. (om jeg ikke har misforstått noe :P)

Takker for komplimentet om bilen forresten. Beklager for tungvindt forklaring anngående import forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil Kenneth;)

Grom den:D

Takk for det du :) Gleder meg til å få på skikkelige felger å ikke minst SKILT:D:D

Ja, skilt må du ha;)

Er vel engelske skillt på, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser strøken ut denne, gratulerer 8) . Har trua på at RH felger kommer til å bli bra.

Er det virkelig svenske skilter på disse bildene?

Takk for det du :D

Er ikke svenske skilter nei.. Engelske. ble importert derifra sommern 06.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...