Audiobahn Skrevet Mai 9, 2007 Skrevet Mai 9, 2007 Hei! Jeg merket plutselig at det var noe rart med ABS bremsene på min 318i for 3 dager siden. Merket det første gang da jeg skulle parkere. Jeg hadde sikkert ikke mer enn 3 km/t da jeg merket at ABS'n slo inn. Jeg tenkte det var olje ellerno sånt som var grunnen. Men seinere på dagen skjedde det samme. Har skjedd kansje 7-8 ganger etter dette. Skjer bare i sneilefart før jeg skal stoppe i en kø ellerno sånt. For en ukes tid siden lyste også bremse-lampa i dashboret innimellom. Det lyste, så slukket den. kansje en gang om dagen. Men så slukket den, og har ikke lyst etter dette. Burde nok ha sjekke det uansett, men har ikke gjort dette pga sløvhet. :/ Noen osm vet om dette kan ha en sammenheng? Hva KAN grunnene til disse 2 tingene være? Takker for svar:)
efjeldse Skrevet Mai 9, 2007 Skrevet Mai 9, 2007 bremselampa kan vel ha noe med lite bremseveske eller slitte klosser å gjøre? kanskje det virker inn på abs også
Even92 Skrevet Oktober 23, 2011 Skrevet Oktober 23, 2011 Hei har akuratt det samma problemet med bremsene min, i sneile fart. har du funnet ut av det ???
m tech Andreas Skrevet Oktober 24, 2011 Skrevet Oktober 24, 2011 Problem 2 Kjekk føleren i bremse klossen. Om den har hoppet ut av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå