Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt meg en progressiv bensintrykksregulator nå, men hvor mye bør jeg sette grunntrykket til? Og hvor mye mer trykk vil det bli ved 0.9 bar?

Skrevet

Går du får 1:1.4 så får den ihvertfall bra med suppe når du får ladetrykk..Kanskje til og med litt for mye,men det er bedre med for mye enn for lite.Ville kjørt med grunntrykket sånn det er.

Skrevet

Da er det bare å sette den på 3bar da.

Hvis du kødder med grunntrykket,så vil bilen få altfor mye bensin når den ikke har skikkelig med ladetrykk.

Skrevet
Da er det bare å sette den på 3bar da.

Hvis du kødder med grunntrykket,så vil bilen få altfor mye bensin når den ikke har skikkelig med ladetrykk.

Okey det høres bra ut. Hvor mye vil den øke trykket til ved 0.9 bar?

Skrevet

Det blir STOR forskjell ja! Åpner dysene like lenge uavhengig av trykket, slik at jeg kan risikere at den får ALT for mye bensin?

Skrevet

hvis jeg skjønte spørsmålet ditt rett så åpner og lukker dysene akkurat som før.. er vel bare diesel som har dyser som blir styrt av trykk.. hvis jeg ikke tar helt feil nå:P

Skrevet
Da er det bare å sette den på 3bar da.

Hvis du kødder med grunntrykket,så vil bilen få altfor mye bensin når den ikke har skikkelig med ladetrykk.

Okey det høres bra ut. Hvor mye vil den øke trykket til ved 0.9 bar?

Ved 0.9 bar lade trykk,så vil du havne på snaue 4.1bar(hvis grunntrykk er 3bar).

Dysene har samme åpningstid,men leverer mer grunnet trykket.Trykket gir vel mengde parallelt oppover.Eks 3bar=300cc pr.min / 4.1bar=410cc pr.min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...