miccy Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 HEi jeg har en rockford fosgate punsh d2 12" sub i bagasjerommet på min E34 og akk nå står elementet å peker mot himmelen. så lyden her helt grei. men noen sier til meg at det hjelper å snu suben så elementet slår bakover. og noen sier til meg at elmentet bør stå å slå inn i bilen med et lufte hull opp i hatte hylla. hva er best?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miccy Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2007 luftehull=bassreflektor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hybris Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk stiller sånne spørsmål som dette her? Du har vel ikke sveiset fast kassa i gulvet? Prøv alle aktuelle plasseringer og lytt til hver. Bruk den du synes låter best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Det riktige er vel at subben skal slå bakover. Sånn er det hvertfall med de fleste orginalanlegg med sub etc, men det er jo også forskjellige meninger ..Jeg har hvertfall tidligere hatt subben vendt bakover og luftrør har pekt inn mot coupen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miccy Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2007 ok ok sorry for dumme spørsmål. nei den er ikke sveser fast hehe.. skal prøve takker for tipsene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå