Gå til innhold

solgt bilen, ny bil?

Share

Anbefalte innlegg

da har jeg solgt den gammle stusslige,men gode e36en min... men nå sitt j å lurer på å jeg skal kjøpe igjen.. har litt lyst på 320ci e46.. men vet ikke helt.. tenkt bruke rundt ca 200 000 på ny bil.. noen som har noen forslag på bil j skal kjøpe igjen!? mye tanker som surrer rundt om dagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,du er i NØYAKTIG samme situasjon som meg var i !

jeg hadde en E36 320 sedan,so jeg styla.så solgte jeg den,og kjøpte en E46 320IC Coupe! til 200.000,- kr :)

så bra valg !

du er fornøyd med andre ord? jeg liker egentlig de bilene veldig godt! rett og slett en nydelig bil! er det noe spessielt jeg må passe på å se etter på de bilene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg måtte desverre selge den for å få råd til studiene,men om du har flax er den jeg hadde til salgs.var en 2000 mod med ca 67000 km på telleren (fikk det bekrefta hos BMW) ,så er bra med lite km stand.

jeg solgte dne til en dude i Florø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg måtte desverre selge den for å få råd til studiene,men om du har flax er den jeg hadde til salgs.var en 2000 mod med ca 67000 km på telleren (fikk det bekrefta hos BMW) ,så er bra med lite km stand.

jeg solgte dne til en dude i Florø

fin bil allefall... har veldig lyst på ci gitt! får se meg litt rundt om dagen! litt OT, men du studerer ikke tilfeldigvis til å bli pilot å USA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kjøpte du 320 ci'en for kr.200000? Lenge siden?

ja,det er vel litt over ett år siden.men da hadde den gått ca 60.000,- og fikk med helt nye (plukka dem ut selv i butikken der og da) 18" felger med nye dekk. så man får nok fine 320CI`er under 200.000,- nå.

hører med i historien at jeg solgte den for samme prisen et halvt år seinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,det er vel litt over ett år siden.men da hadde den gått ca 60.000,- og fikk med helt nye (plukka dem ut selv i butikken der og da) 18" felger med nye dekk. så man får nok fine 320CI`er under 200.000,- nå.

hører med i historien at jeg solgte den for samme prisen et halvt år seinere.

Ser ut at prisene på 2000 mod. 320 ci ikke har sunket i pris!

Det er langt flere til salgs over 200000,- enn under. Noen forlanger faktisk så mye som 239.000,- :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp,går på pilotskole her.north american institute of aviation. åssen det?

har en kammerat som går på pilot skole i south carolina, og en som går på hellikopter skole i titusville... var å besøkte han i titusville i mars..! var litt av en opplevelse! bodde i orlando vi da.. heldig du er som bor i statne! har utrolig lyst til å bo der selv får en stund! likte meg veldig godt der!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp,går på pilotskole her.north american institute of aviation. åssen det?

har en kammerat som går på pilot skole i south carolina, og en som går på hellikopter skole i titusville... var å besøkte han i titusville i mars..! var litt av en opplevelse! bodde i orlando vi da.. heldig du er som bor i statne! har utrolig lyst til å bo der selv får en stund! likte meg veldig godt der!!!

Da går han nok på den samme som meg,her i South carolina.

hva heter han? Når begynte han her på NAIA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...