Gå til innhold

verdt hva?

Share

Anbefalte innlegg

hei:)kjøpte meg en 320 e30 cab for halvannen måned siden og gikk på en skikkelig smell..lurer på hva denna er verdt?og om det lønner seg å pusse den opp eller bare selge den for mye mindre enn jeg ga for den?det som må gjøres er å bytte begge framskjermene,ta litt rust i buene bak.få på nye fjører hele veien,bytte motor..og en hellakkering for å få den skikkelig strøken igjen.hva lønner seg å gjøre for at jeg taper minst mulig på den?er et ganske lett oppusingsobjekt med ganske ny cab og overhalt kasse.overhalt servopumpe.e36 skinnstoler foran.eff annleg.svar taes imot med stor takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på kroner & øre er det vel best at du selger. Kjenner meg litt igjen i det du beskriver. Jeg skulle "bare" sette i ny motor og bruke bilen. Endte opp med ny motor, nytt understell, lakk, interiør, eksos, lykter osv på en prislapp på over 100.000,- inkl arbeid i løpet av 1 år.... Det er lett å bli bitt av basilusken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat det jeg også tenkter på.skal en først gjøre no er det greit å gjøre det ordentlig:)jeg får legge den ut og se om det er noen interreserte:)tusenlappene flyr fort når en først begynner:)ska bare ha det...og det..og en sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Høres ikke ut som et altfor bra utgangspunkt å restaurere. Selg den i deler, det får du mest igjen på. Litt arbeid, men du ender fort opp med mer kr enn om du selger den hel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...