Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:)kjøpte meg en 320 e30 cab for halvannen måned siden og gikk på en skikkelig smell..lurer på hva denna er verdt?og om det lønner seg å pusse den opp eller bare selge den for mye mindre enn jeg ga for den?det som må gjøres er å bytte begge framskjermene,ta litt rust i buene bak.få på nye fjører hele veien,bytte motor..og en hellakkering for å få den skikkelig strøken igjen.hva lønner seg å gjøre for at jeg taper minst mulig på den?er et ganske lett oppusingsobjekt med ganske ny cab og overhalt kasse.overhalt servopumpe.e36 skinnstoler foran.eff annleg.svar taes imot med stor takk:)

Skrevet

Med tanke på kroner & øre er det vel best at du selger. Kjenner meg litt igjen i det du beskriver. Jeg skulle "bare" sette i ny motor og bruke bilen. Endte opp med ny motor, nytt understell, lakk, interiør, eksos, lykter osv på en prislapp på over 100.000,- inkl arbeid i løpet av 1 år.... Det er lett å bli bitt av basilusken.

Skrevet

akkurat det jeg også tenkter på.skal en først gjøre no er det greit å gjøre det ordentlig:)jeg får legge den ut og se om det er noen interreserte:)tusenlappene flyr fort når en først begynner:)ska bare ha det...og det..og en sånn...

• 2 weeks later...
Skrevet

Høres ikke ut som et altfor bra utgangspunkt å restaurere. Selg den i deler, det får du mest igjen på. Litt arbeid, men du ender fort opp med mer kr enn om du selger den hel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...