Gå til innhold

Photoshop BBS CH?

Share

Anbefalte innlegg

Får eg spørre om kor du kjøpte dine John H? Har vanvittig lyst å bytte ut dei BBS felgane eg har no med Challenge i 19", dei er knalltøffe, men vil ha dei så billeg som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, eg kjøpte mine brukt..var sinnsykt heldig med pris..våger ikke si hvor billigt eg fikk de..

Men har hørt at gundersen sportscar skal ha "ok" priser på bbs..har sett annonse på finn også fra et eller annet dekk og felg selskap..nye med kuhmo dekk til 24998kr..så billige er de jo ikke akkurat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, eg kjøpte mine brukt..var sinnsykt heldig med pris..våger ikke si hvor billigt eg fikk de..

Men har hørt at gundersen sportscar skal ha "ok" priser på bbs..har sett annonse på finn også fra et eller annet dekk og felg selskap..nye med kuhmo dekk til 24998kr..så billige er de jo ikke akkurat..

Jeg fikk pressa felgene ned i 17000 jeg, er 8,5x19 rundtom.. egentlig så kosta bare felgene det, men fikk med dekk også for den prisen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg ser at du hadde samme felgane før som eg har no, John H.

Måtte du valse då du fekk 19-tommarane?

Trenger ikke valse viss du skal ha 8,5 rundtom, viss du skal ha 9,5 bak slik som eg har så går det muligens viss du har 245 eller 235 dekk, med mine som er 265 så måtte eg valse litt..

17000er jo bra pris det..men du skulle hatt 9,5 bak da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...