Oppheimen Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 skal til å bygge ut sånn at jeg får plass til frontsettet mitt nå, har fått tips om å bruke en mdf-ring og legge fleecepledd som jeg skal ha polyester på. hvor mange lag med fleecepledd og polyester trenger jeg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 jeg bruker å ha kun ett lag med fleece, kun for å få formen jeg vil ha, for så å legge 2-3 lag med glassfiberduk, da blir det sterkt nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
owyj Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 jeg bruker å ha kun ett lag med fleece, kun for å få formen jeg vil ha, for så å legge 2-3 lag med glassfiberduk, da blir det sterkt nok samme oppskrifta jeg og bruker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oppheimen Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2007 men kan jeg bruke noe annet enn fleecepledd? d blir store "rynker" og blir helt umulig.. kan jeg bruke laken ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Mai 16, 2007 Share Skrevet Mai 16, 2007 du kna godt burke vanlige laken, genser, bokser whatever egentli. men sparkle jobben kommer ann på hvor nøyen du er på "trekkinga". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oppheimen Skrevet Mai 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2007 skal vel egentli bare lakke d svart matt, er ikke akkurat så veldi synlig. tenkte å begynne med ett lag laken å se om jeg kan legge på fleecepledd eller glasfiber på neste lag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Mai 17, 2007 Share Skrevet Mai 17, 2007 du trenger bare et lag med "fasit" etter det legger du glasfiber og former etter lakenet eller de formene somfasitten har! så etter (valgfritt) 3 lah med glas matter du og legger sparkel. grov først og fib etterpå1 dette er seff alt etter hvilken finnish du vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå