Gå til innhold

speedometer på e34 virker ikke( kun av og til)????

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Plages med det på turtelleren! Den hakker! Må vel bytte vaieren kansje? Hmm :shock:

dårlig med vaier her gitt :lol:

Men tipper det er giveren på diffen din som begynner å kvelde :) Er jo fort gjort å bytte

Skrevet
Plages med det på turtelleren! Den hakker! Må vel bytte vaieren kansje? Hmm :shock:

dårlig med vaier her gitt :lol:

Men tipper det er giveren på diffen din som begynner å kvelde :) Er jo fort gjort å bytte

Er domt at man ikke kan skru på bil selv :wink: Men men.. Takk for hjelpa :D

Skrevet

Det med giveren på diffen var ment til trådstarter :) Beklager rotet :P

Er ikke sikker på hva det kan være med turtelleren din, men i min E30 var det dårlig kontakt i kontaktene inn på panelet :)

Skrevet

Har samme problmet på min, bare der går det i takt med interval på vindusviskere :S hehe

Har hørt noen snakke om en kondensator på speedometre som er dårli da?

Skrevet

får prøve en ny giver da kanskje, men har mistanke om att det kanskje er instrumentet som er "slitent" også, da både speedometer og turteller driver å "fjusker" nå... hele instrumentet har gått litt amok :D

Skrevet

inne i instrumentet sitter det en krets som styrer service intervallene på bilen, den kretsen har 2 oppladbare batterier som skal steppe inn når batteriet i bilen blir koblet av, disse batteriene må byttes ca hvert 6 år, og symptomer på dette er at turtallsmåler og/eller vanntemp måler begynner å fuske, kan jo hende det er det som er galt med turtalls målern da? men noen som veit hvorfor mitt speedometer ikke virker? har bytta giver i kardang, men det var ikke problemet..

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...