jall Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Dårlig kvalitet på filmen da....menmen....blir så innmari forbanna når jeg ikke har sperre. filmet med telefonen. www.jallnett.com/Video0003.3gp Er dama mi som teste E30'en ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jall Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2007 Er i slik mongo format, ska prøve og endre det snarest ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Mai 9, 2007 Share Skrevet Mai 9, 2007 Hehe.. hun hadde jo skills så morro ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jall Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2007 morro er det gøy og legge ut litt sann burne videoer Kommer kanskje en annen imorga skal drepe bakdekka mine da. Så lenge jeg har det på video legger jeg det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328 Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 få lagt ut noen flere da hadde vert kult med bedre kamera og lyd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Ey! Det var et kjent syn! Ulstein-viking her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jall Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 hehe ulstein er ihvertfall rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jall Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 få lagt ut noen flere da hadde vert kult med bedre kamera og lyd:) Skulle gjerne gjort det, men sparer dekka til jeg finner et kamera mitt har klikka...igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå