edseb Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Norsk bil, meget velholdt! Utrolig god å kjøre. Dette er 2.2L - utgaven med 170HK. Kun 3 eiere. Eid av entusiaster;-) Fulgt alle servicer, nylig EU-godkjent. Jevnlig polert. Original M-tech styling. 18" sommerhjul og 16" vinterhjul. Fint sort interiør, med delskinn og sportsseter. Selges grunnet leilighetskjøp. Pris kan diskuteres noe ved hurtig avgjørelse. Kun seriøse henvendelser, annonseselgere og "prøvekjørere" er ikke ønsket Noen BMW-entusiaster som er interessert i bilen? Selges med veldig tungt hjerte, og det er utrolig kjedelig å tenke tanken om å gå over til en annen "vanlig" personbil Men men, må man så må man... Bilder og annonse kan sees her: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 bilder av bilen innvendig... allefall hva slags farge på intreøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edseb Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 Bilen har svarte interiørlister, og svart delskinn... Skal se om jeg rekker å få tatt noen bilder i kveld og lagt ut... Har fått en del forespørsler fra folk som vil se på bilen, så hvis den blir solgt i kveld så tror jeg nok ikke jeg stresser med å legge ut interiørbilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edseb Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2007 Ettersom kjøperen måtte trekke seg, selger jeg nå bilen til førstemann som kjøper den til denne prisen. Bilen ble EU-godkjent 18.01.2007. Er interessert i en rask og grei handel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg