Hybris Skrevet Mai 10, 2007 Skrevet Mai 10, 2007 Vet ikke hvor "teknisk" dette spørsmålet er, men har bestilt ny girkule, og lurer på hvordan man tar av den gamle? er automatkasse, så er sånn "knapp" på girkula og greier (for å få den i park)
Hybris Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Skrevet Mai 13, 2007 Hm, litt skeptisk. Det stikker jo en knapp ut der også da? Hmm Sitter godt væffal.. Litt redd for å ødelegge den
Sath Skrevet Mai 13, 2007 Skrevet Mai 13, 2007 Bump. Interessant topic da jeg har automat selv. Prøvde sånn smått å få løs denne selv da jeg byttet interiørlister på bilen, men torde ikke bryte for mye.
Jaro Skrevet Mai 13, 2007 Skrevet Mai 13, 2007 Det er bare å trekke den rett opp. Den sitter ganske fast, men løsner hvis du tar litt i. Ikke vri den i noen retning, kun rett oppover. Jarle
Toro Skrevet Mai 13, 2007 Skrevet Mai 13, 2007 Det er bare å trekke den rett opp. Den sitter ganske fast, men løsner hvis du tar litt i. Ikke vri den i noen retning, kun rett oppover. Jarle Støtter den. Har nettopp byttet på min
Hybris Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Skrevet Mai 13, 2007 Takker, da får jeg prøve det. Må bare få nye kula først
Hybris Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Skrevet Mai 24, 2007 Da kan jeg bekrefte at det bare var å dra rett opp ja. Satt ganske hardt. Ble fint med skinn istedenfor trekule brum brum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå