davidsen Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Vet ikke helt om det er er riktig sted å legge tråden men.. Har en 05mod 525. Har alt av navi utstyr osv, men har lyst på en tvtuner i bilen. Noen som vet hva jeg må gjøre for å få til dette? pris osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 http://www.bimmerdiy.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djlia Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 ebay, der finner du det meste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaro Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Noen som vet om hvordan dette fungerer i forhold til det nye bakkenettet som kommer snart. "Gamle" tv-signaler er jo en saga blott om et par år. Jarle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cappel Skrevet Juni 15, 2007 Share Skrevet Juni 15, 2007 Da virker det ikke lenger. I så fall må du montere en boks som gjør om de nye digitale TV-signalene til analoge som kan vises på skjermen din. Og det gidder ihvertfall ikke jeg i bilen min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaro Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Snakket med en på Riks-TV som har ansvaret for det nye bakkenettet. De fortalte at de kommer med en egnet tuner for biler og båter, samt at vi trenger en ny aktiv antenne. Priser og utstyr blir lansert snart så da får vi se om dette blir noe å satse på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå