Eirik.aa Skrevet Mai 10, 2007 Share Skrevet Mai 10, 2007 Hei! Har en e30-320i som jeg vurderer å selge. Spec: Svart blank type 4 dørs 89 mod. Motor: Er nylig overhalt,portet topp med kvasskam og 2,3 veiv + 325 innsrøytning, så den er like sprek som en 325 i. Overhalt av bmw mekaniker. Intriør er strøkent, type svart og grått sport. evt svartskinn ikke sport. Utstyr: el vindu foran,org. blå tonede ruter, servo, is leppe,m-tech leppe på bagasjelokk, 16t azev-a og koni understell. Jeg vil påstå at bilen er meget bra, finnes det rust på den er det meget minimalt. Den var opplakkert for 2 år siden. Forings messig er den 80%. Småtteri er det vel helt sikkert, men helt ypperlig for den som vil ha en e-30 uten å måtte sveise rust og lakke før sommeren. Var tenkt å montere m-tech 2 på den + en sprekere motor.. Men har nå endt opp med en 325 m-tech 2 fra tyskland som var så strøken at jeg toller den inn i stede for å rive den i stykker som dele bil. Bilen er ikke klar for salg før tysker bilen ankommer i neste uke, da den skal få litt deler fra den bilen som, koni understell, lykter + nye foringer på mellomaksel. Bilen står i molde. Vet det er irriterende at bilder ikke kommer ut, men kommer om ett par dager. Frem til da er det bare å c for seg en strøken 4 dørs, sort blank, 89 mod e-30, med sports intriør og is leppe + senking. Pris på denne 320'n er ikke under 50 000,- Mob 41256241 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 BILDER:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik.aa Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2007 kan ta noen bilder .. men bilen står på bukker å venter på nye deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg