Gå til innhold

I god stand 89mod 320 i

Eirik.aa
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en e30-320i som jeg vurderer å selge.

Spec: Svart blank type 4 dørs 89 mod.

Motor: Er nylig overhalt,portet topp med kvasskam og 2,3 veiv + 325 innsrøytning, så den er like sprek som en 325 i. Overhalt av bmw mekaniker.

Intriør er strøkent, type svart og grått sport. evt svartskinn ikke sport.

Utstyr: el vindu foran,org. blå tonede ruter, servo, is leppe,m-tech leppe på bagasjelokk, 16t azev-a og koni understell.

Jeg vil påstå at bilen er meget bra, finnes det rust på den er det meget minimalt. Den var opplakkert for 2 år siden. Forings messig er den 80%. Småtteri er det vel helt sikkert, men helt ypperlig for den som vil ha en e-30 uten å måtte sveise rust og lakke før sommeren.

Var tenkt å montere m-tech 2 på den + en sprekere motor.. Men har nå endt opp med en 325 m-tech 2 fra tyskland som var så strøken at jeg toller den inn i stede for å rive den i stykker som dele bil.

Bilen er ikke klar for salg før tysker bilen ankommer i neste uke,

da den skal få litt deler fra den bilen som, koni understell, lykter + nye foringer på mellomaksel.

Bilen står i molde.

Vet det er irriterende at bilder ikke kommer ut, men kommer om ett par dager. Frem til da er det bare å c for seg en strøken 4 dørs, sort blank, 89 mod e-30, med sports intriør og is leppe + senking.

Pris på denne 320'n er ikke under 50 000,-

Mob 41256241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...