tmy Skrevet Mai 10, 2007 Skrevet Mai 10, 2007 Ønsker å kjøpe en slik, kan maks gi 18.000,- for bilen. Vet ikke om jeg får en slik bil for den prisen men om det er noe og noen er interessert i å selge kan dere si i fra Bor i Nordland, Bodø, så om du har bilen i nærheten her hadde det vært perfekt!. Ser etter en serriøs selger som forteller alt om bilen, vil helst gå så grundig som mulig igjennom den alikevel for å se etter evt feil. Kjøpte nylig en 520i, var alt for sløv med å sjekke etter feil før jeg kjøpte den, betalte litt i meste laget.
Sir Hofstad Skrevet Mai 11, 2007 Skrevet Mai 11, 2007 Hei! Ser du er på utkikk etter E30. jeg holder på å fikse en 525 for en kamerat som har en E30,320I som han bruker nå. 320en satte han i stand mens han jobbet på verkstedet mitt i fjor sommer. Det er en hvit 4-dørs,pre-facelift. Ikke stylet i hue og rævva, men i svært god teknisk stand. Fikk skryt på PKK i fjor over tilstanden til bilen, ser ny ut under. Den blir Eu-godkjent nå i Mai. Han bytter bil for å ha større plass til familien Er du interessert kunne vi ha kjørt den til Trondheim f.eks. Johnny PS! Kan sende bilder når han kommer oppom verkstedet.
tmy Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Skrevet Mai 11, 2007 Gjerne! Prøv å få bilder fra alle vinkler og over alt om du kan det, insiden og utsiden, motorrom osv! Trondheim er aktuelt ja, kan muligens ta tog ned om jeg blir så intressert at jeg har lyst å se på den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå