Scirre Skrevet Mai 10, 2007 Skrevet Mai 10, 2007 Komplett motor/delemotor selges. Stammer fra en '86 e30 320i. Motoren begynte å koke på tomgang, og har bytta termostat og vannpumpe, men skulle uansett ha i en 325 motor i bilen så jeg gjorde heller det enn å bruke penger på 320 motoren Jeg tør ikke garantere noe på motoren annet enn at den starter å går! Div e30 deler: -E30 Mellomaksling x2 320i -E30 Gearkasse (5-trinns) -E30 Orginale speil -E30 Diverse motordeler -Pakninger ventilseter etc etc -E30 eksos samt diverse bakpotter -E30 orginale felger - hur många som helst... -E30 innsug -E30 gearkasse (4-trinns) -E30 diff ('90 325) -E30 panser -E30 e30 bærekule & endeledd -Mazda 323 komplett drittmotor E30 320i motor&gear Ellers sikkert noe mer jeg har glemt.. Har også en e30 320i bruksbil, '87 (pre. sept) som har gått langt og hardt i vinter, selges til høystbydende over 5.000 Kommer bilder både her på forumet samt på autodb snart. E30 320i 6000,-/bud SMS: 93868090 TLF: 93868090 (etter 5 på hverdager, og helst ikke på kveldstid i helgene dersom dere vil ha seriøse svar ) Mvh. Kjetil PS! Holder til i Ullensaker, Akershus
davpau Skrevet Mai 11, 2007 Skrevet Mai 11, 2007 Hvor langt er motoren gått? Er den i orden og starter? Hvor mye for motor og girkasse?
Scirre Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Skrevet Mai 14, 2007 jeg mener diffen er med sperre, skal dobbeltsjekke det i morgen. Motoren har gått 160.000 ca da bilen har stått uten skilter en del år Den starter, men går som sagt varm på tomgang, usikker på hvor feilen kan være. Har byttet toppakning og målt toppen, samt litt mindre reperasjoner, så er veldig usikker på hva det kan være som er galt. Motor & Gear kan du få for 3500,- siden det uansett er nye deler der for ca den prisen Hvor i landet holder du til davpau?
Scirre Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Skrevet Mai 14, 2007 Dersom det er sperre / brems på den må jeg nesten se ann litt, men skulle det ikke være det er det bare å komme med bud Må bort! Har oppdatert med bilde samt link til bil/delebil
Bjarte87 Skrevet Mai 14, 2007 Skrevet Mai 14, 2007 Hei:-) Pris på: E30 eksos samt diverse bakpotter, (bilder?) 4 stk ok til godkjenning org felger m dekk, bunnpakning? Og pris på den sperra? Mvh Bjarte Bentås Åberge. Pm helst....
Scirre Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Skrevet Mai 14, 2007 Bare å komme med bud på eksosen over 500 så skal jeg vurdere. Har 2 stk orginale 320 bakpotter og 2 stk uorginale med doble kromma enderør. ene typen har litt i overkant store enderør men den andre ser litt mer normal ut Grove bakpotta + stålfelger De felgene kan du jo få billig billig med dekk om du vil, ellers ser du jo deler av de andre orginale felga på det motorbildet. Bare å komme med bud, tror jeg skal klare å finne 4 runde fine orginalfelger til deg om du vil Bare å komme med bud rundt 350,- pr. felg. (billigere for de kantkjørte felga fra i vinter samt stålhjula) Sperra har jeg enda ikke fått sjekket, men skal se på det i morgen Mvh. Kjetil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå