Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 stk. Borbet A-felger selges

Size: 9x16

Boltsirkel: 5x120

ET: 15

Dekk: 225/50/16... to med brukbart mønster, to er utslitt. Edit: framdekka er 205/55/16 - og det er de som er utslitt.

Eiekene på felgene er stort sett pene, men de dyyype kantene trenger shining.

DSC_0003-6.jpg

på bil:

3_-41493601.jpg

gi bud.

Skrevet

Prøvde felgene på 524'a mi i går! Synes det var meget kledelig. Begynte å fantasere om senking og M-tech-styling... men det får holde med en prosjektbil :lol: Det skal sies at det subbet litt bak. Hjulbuene mine er helt orginale og jeg tror det er 520 bakstilling på den om det har noe å si? Om felgene skal på med denne dekkdimmen bak på min bil må hjulbuene gjøres noe med.

DSC_0006-4.jpg

DSC_0003-7.jpg

Skrevet

har en m535 og den subbet også bak med samme felger, det er bare å valse litte grann. har man m tech skjermbrederne kan man bare ta et jernrør og kjøre frem og tilbake med dette mellom dekk og hjulbue. burde da ta av skjermbrederne og legge på noe rusthindrene masse. de ser enda bedre ut på en med mtech skjørtesett og senking.

Skrevet

står 205/55/16 på framdekka - funker kjempefint det! 215/50/16 er vel også et alternativ. Om man absolutt ikke vil endre hjulbuene da.

Skrevet

He he! 215/40/16 er MYE mer ekstremt enn 205/55/16 om det var det du sikta til :lol: og direkte ulovlig å sette på en bmw 5-6-7-serie som desse felgene er til.

Fint pussa felgene dine! gjort det selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...