Upperhouse Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Heisann folkens! Da var jeg blitt ny stolt eier av en Bmw 320i coupé M-tech... Tenkte å dele litt info om bilen her Bilen er en 95 modell som har rullet beskjedene 123.000km og har m52 motoren Bilen er i meget strøken tilstand og jeg skal ta godt vare på den Bilen er av fargen Boston Green Metallic og er meget fin i lakken. Bilen har grått M-tech interiør detaljer med gråe stoff stoler og har også nakkestøtter bak! Av utstyr som kan være kjekt å nevne har bilen; - 2 sone klima - Originalt m-tech interiør detaljer - 17" alpina felger!! - Diffsperre - 3.73. og sikkert mye mer som jeg ikke kommer på i farten Har litt planer for bilen og håper å få den mest mulig clean gjennomført! - M-diffuser i bakfanger (bestillt) - M-Matter invendig ("montert") - M-sideskjørter (montert!) - M3 eller ac speil - Leppe på fronten (ferdig lakkert, venter montering) - Bakrutesenker (montert! - Stor JL Audio stereo - proff bygging (Montert!) - Skinninteriør (Bestilt, sportskinn med armlene!!!) - M-innstegslister (montert!) - Angel Eyes (?) - Xenon (montert!) - Stabstag (bestilt, i hus) - Senkefjører (bestilt, i hus) - M-lister utvendig rundt bilen (Montert!) Vel, har sikkert glemt noe, men får legge til siden! Nok prat, her kommer noen bilder, håper dere liker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Se her ja, dette komme til å bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Fine felger! Jeg liker de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Bilen var meget pen!..og ey, samme felger som meg jo...godt det er flere i distriktet som har god smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Orginale Alpina 17" eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 gratulerer med fin e36!;)fine felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 det er originale ja sigklep MEGET pent eksemplar av E36 coupé dette.. Mye finere i real life enn på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Skal kjøpe meg en E36 coupe etterhvert jeg også. Men er usikker på 318is eller 320. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Upperhouse Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 Lett valg, 320.. sekseren er jo et møst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 mye betalte du? har planer om 320i selv.. denne var jo strøken og hadde jo ikke gått langt. mange som overpriser, så hvis du kan sende prisen du gav på PM eller her så hadde det vært konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Upperhouse Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 mye betalte du?har planer om 320i selv.. denne var jo strøken og hadde jo ikke gått langt. mange som overpriser, så hvis du kan sende prisen du gav på PM eller her så hadde det vært konge Selfølgelig kan jeg det! Betalte litt for den da den er så strøken som den er... Du har PM;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Upperhouse Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 Takker alle for fine tilbakemeldinger folkens! Veldig kjekt! Bilen blir forhåpentligvis finere med tiden også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 det er originale ja sigklep MEGET pent eksemplar av E36 coupé dette.. Mye finere i real life enn på bildene Må nok skuffe deg her... disse har bare 19 eiker... orginale har 20.. har sånne selv.. 19 så vidt jeg telte da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Så bra ut dette. Hvorfor velger du leppe på denne fronten , og ikke M-fanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 cato320; Upperhouse har ikke internett atm.. Men vi telte eikene i dag og det var bare 19 Ad|oS; Det får han nesten svare på selv, men tror ikke han liker m-fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå