borte Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Jeg tenkte å kjøpe meg et sett 20" chrome-felger + et sett spinners.. Dersom jeg kjøper brukte felger med spinnere montert, er det noe jeg bør vite først? Blir de "tregere" med tiden slik at de ikke spinner like lett rundt som når de var nye? Spinnere er helt nytt for meg, jeg har bare sett ÈN bil med det i virkeligheten så jeg har ikke så mye erfaringer med dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Hvis du vil at bilen din skal se ut som den hører til på Grønland i Oslo, kjøper du spinnersfelger. Hvis ikke, la være. Spinners er heller ikke TUV godkjente felger etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 Hvis du vil at bilen din skal se ut som den hører til på Grønland i Oslo, kjøper du spinnersfelger. Hvis ikke, la være. Spinners er heller ikke TUV godkjente felger etter det jeg har hørt. Bryr meg ikke så veldig mye om slike anbefalinger og sånt.. Hmm..Ikke TUV-godkjent sier du? ..Det var vel kanskje et litt større problem! Men tviler på at politiet her oppe sier så mye på akkurat det uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Spinners er ikke lov å kjøre med har jeg hørt. Men stilig er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 spinners er vell litt 2003 ganster stil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 spinners er vell litt 2003 ganster stil? Kult, da skal jeg skaffe meg sånne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 Er det noen som vet noe om spinners i det hele tatt her inne...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 for det første kan jeg garantere at du blir stoppa hvis snuten ser deg. ser litt jalla ut egentlig. er jo tøft men ser litt...ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Det eneste du trenger å vite er at det ser skikkelig teit ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 spinners hører hjemme på svære escelade og suburban mener nå jeg, hvis målet er og være max bling bling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Først og fremst bør du vite at det ser teit ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Hva er dette her for noe kødd gutta? Han spør faktisk om et spørsmål, og alt dere gir han er dritt? Hold det for dere selv! Hør med han Sharif du, han er jo dekk baronen her i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jass Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 har spinnere, du blir ikke stoppet av politi, men det setter seg støv og dritt så dem spinner ikke så lett som nye, krever mye vedlikehold. pluss at krommen flasser lett av om du kjører mye på dritt veier, grus og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 skal du ha GODE spinners må du nokk opp i mer pris en china hjula til sharif er jeg redd.... 15000,- husker jeg så en gang for 4 stk 20" me spinners og dekk....da står kvaliteten der etter og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 også jordslag pass opp for det, også hypping rengjøring, ser fælt ut når dem går ujevnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå