ErGo- Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 hei, har blitt tilbudt å få kjøpe et midtarmlene til bimmern min. det jeg lurer på er om det er fester til det armlene når det fra før av aldri har vært det i bilen før? er det noe man må lage selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 nei, alt er der så lenge armlene er komplett så er det 30 minutter montering. veldig enkelt. Mvh StianS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErGo- Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 heppz! jaja, så prøvde vi å montere dette berømte midtarmlene. gledet meg som en unge til å endelig få meg midtarmlene, som forøvrig passet perfekt til min E36. den var svart og selve armlene var i skinn. som sagt, kunne ikke passet bedre. dog, hadde hele settet vært en smule kortere. Dagens lærdom, et midtarmlene som har sitti i en sedan lar seg altså ikke påmontere i en coupè smålig skuffet monterte jeg tilbake det som satt på fra før av! burde vel egentlig skjønt at det midtarmlene ikke ville passe, i og med at den kom fra en sedan... men men, da fant jeg ut av det og Så hvis det er noen der ute som er ute etter et midtarmlene, som er svart, og i skinn så skrik ut.... det selges til kroner 600,- ! NB: hvis det er noen som sitter på et midtarmlene som passer til coupè så si fra! Over og ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå