Gå til innhold

Kjøp av E34 540ia. Noen som vet noe om denne her?

Share

Anbefalte innlegg

Jeg skal ta fly til Stavanger på søndag for å mest sannsynlig kjøpe en 1993 modell E34 540ia. Denne er ombygget fra en 525ixa. Godkjent ombygd hos biltilsynet. Et firma som bygde den om.

Hvis noen vet noe negativt/positivt om den, skriv inn innlegg her. Jeg vil vite alt :) Det står heftelse på den på 67.000, men jeg skal bare betale selgeren summen i mellom dette og det han forlanger for den. Også lager vi en avtale på at jeg skal betale heftelsen når jeg kommer hjem. Har tenkt å gi 85.000kr for den. Den har gått 196.000km. Er ikke dette grei pris?

Bilder av den:

DIV2972.jpg

DIV2932.jpg

DIV3082.jpg

DIV305.jpg

Vet ikke helt hva jeg syntes om de doble pottene, men går jo ann å ta av det da. Liker heller ikke så godt sota blinklys, men det kan jo også gjøres noe med :)

Solgte forresten bilen min i dag for 45.000kr til en på forumet her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke pris niveau på slik bil, men jeg syntes 85.000,- er litt mye for en slik bil :-k

Men den er pen og ser ganske strøken ut.

Doble potter er tøfft, og det klær bilen. Var noe helt annet hvis det var en 518 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er billigst i pris av alle som er tilsalgs på nettet. Det står vel to til Sedaner på nettet og den ene koster 115.000 og har gått 240.000 og den andre koster 140.000 tror jeg det var. De er originale 540 da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke vurdert å ta steget opp til en E39 i stedet da?

Problemet da er at jeg kun får en 520 eller muligens en 523 for 80-100.000. Og jeg syntes det går litt for dårlig. Drar jo greit nok, men moro å ha noe som går veldig, veldig bra.

sigklep

InnleggSkrevet: Fre Mai 11, 2007 21:03 Tittel:

Siden denne bilen er bygd om fra ix, er det fortsatt 4hjulsstrekk på den?

Nei, det er det ikke. Absolutt alt er flytt over fra 540.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen blir å kle pottene, med større felger og hvite blink....

Jo, kanskje. Får se. Det var med et sett med 17" E39 M5 felger, men tror jeg skal gå opp til 18". Rondell felger tenkte jeg. Blir nok hvite blinkers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...