JvP Skrevet Mai 11, 2007 Skrevet Mai 11, 2007 Hei trenger hjelp til hvordan jeg skal få ut ramma som cd spillern og varme justering etc er montert i uten og harve festene i dash, den er løs men tør ikke og bryte for og få den ut. Bilen er min ny inkjøpte 520i 1991.
JvP Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Skrevet Mai 11, 2007 Har selvfølgelig skrudd den løs men det virker ikke som "hullet" er stort nokk til og få den ut. Må jeg av med midtkonsollen og panelet rundt for og få den ut ?
BoSJo Skrevet Mai 11, 2007 Skrevet Mai 11, 2007 Alt etter åssen din midt konsol ser ut (Er litt forskjelle her) så kan du kansje skrue skruen ut inne i hanskerommet. Åpen handske rommet, oppe i venstre hjørne (set forfra) sitter der en skrue, ta den ut og du kan kansje lirke rammen ut. Hvis det er for trangt, vil jeg anbefale å ta ut hele midt konsollen. Min midt konsoll er en stor helstøpt greie, så jeg måtte ut med hele driten. Men en annen (billigere utgave) som jeg driver å plukke fra hverandre, var samlet av flere biter, og der kunne man ta den yt uten å ta ut hele konsollen.
JvP Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Skrevet Mai 11, 2007 Okey nå føler jeg meg saklig lite smart, Har oversett skruen fra hanskerommet. Takker så mye for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå