Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg fått min første BMW som opprinelig er en 320I, kjøpte det som et rullende karosseri av svogeren min for 1000kr:)

Har nå fjernet rust og skal snart levere bilen inn til hel lakkering, farge vet jeg ikke enda hva blir.

Planer:

325i Motor med muligens Turbo etterhvert.

Diff m/sperre må man ha.

M5 bremser.

Luma styling og M3 Spoiler.

Karbon panser og sidespeil vis jeg får tak i det.

Skinn interiør.

Noen som vet hvordan man får M5 bremser til og passe på en E30? har en kompiss som har fram bremser liggende.

Bilder kommer:)

Skrevet

skal du ha m5 bremser må du bygge om til 5 bolt og det er veldig mye jobb og dyrt. bruke fjærbein fra m3 e30 eller e36 kanskje. i tileg så må du lage nye eller modifisere noen brakketer til kaliperne.

Skrevet
skal du ha m5 bremser må du bygge om til 5 bolt og det er veldig mye jobb og dyrt. bruke fjærbein fra m3 e30 eller e36 kanskje. i tileg så må du lage nye eller modifisere noen brakketer til kaliperne.

Hvis du bruker e36 m3 spindel (passer bolt on på e30) så passer e36 m3 bremser bolt on 8) Dette gjelder framme 8)

Skrevet
Takker for bra og rask respons folkens:)

Har E36 fjørbein med bremser, men E36 bak passer ikke? eller? Har det liggende også.

bak så må du nok ha bruer fra e36 compackt eller z3 må helst velge en med skiver bak da så slipper du å skifte nav :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...