CBX1979 Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Hei, Jeg har en E36 325is 1992 modell sedan som har fått en smell foran på venstre side (i blinklys/hovedlys). Jeg skifter nå venstre forskjerm, deler av fronten etc. Skaden er liten, men det blir selvsagt en del deler av dette likevel.. Problemet mitt er at displayet viser 'Temperatur -37 grader C' ved start. Jeg lurer på om selve sensoren er borte (mistet i kollisjonen?). Det henger en løs kabel ned på venstre side foran som har en gul connector.. Hva mangler jeg av deler? Har noen et bilde/tegning som viser hva jeg mangler og hvordan dette er montert? Gjør reparasjonsarbeidet selv og det er første gang jeg skrur på en BMW.. Takknemlig for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølle Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Temperatur sensor skal sitte i kjølekanalen som går fra insiden av tåkelysene til bremsene. Den går altså mellom støtfanger og innerskjerm. Kanalen på høyre side vises som nr 10 på bildet http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/13869.gif Sensoren skal sitte i hullet som er vist helt bakerst på kanalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 hvor er ledningen som skal kobles til temp sensoren igjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Det er den som henger og dingler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Har aldri funnet noe tempsensor til bilen min som henger og dingler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CBX1979 Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2007 Tusen takk for hjelpen! Kjøpte ny sensor i dag hos den lokale forhandleren her i Tønsberg og satte på plass. Nå er alt i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå