oddis Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Nå var første dag av Gatebil Våler anno 07 over. Det var mye pent å se! Helge Vik var bla tilbake med sin helgromme E30 M3 S38 turbo som nå har fått en reel oppstrekking, og går seriøst -mye- bedre enn den gjorde før. VS hadde også fått motor i M5n og beviste nok en gang (i mine øyne ihvertfall) hvorfor han er Norges ypperste biltrimmer. Den gikk rett å slett så ufattelig mye bedre enn omtrent alt annet, med ytterst få unntak. SS hadde derimot store problemer virka det som.. Den gamle Ruud Racing M3en er tilbake med ny motor og ny eier. Først litt bilder av Vik's kreasjon: SS hadde problemer.. Nye motoren i DTM M3en: En rallycross E36 ville leke med fysikkens lover også.. E36 M3 turbo: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 Fant noe mer bilder også... (ikke tatt av meg). Mer i denne tråden: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=168221 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Jeg tar meg en tur i morgen. Skal prøve å få tatt en del bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Ahh, digger at VS er igang igjen med M5'n . Ingen over, ingen ved siden! Var den nye gatebil taxien på banen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2007 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Haha, XC90 som banebil da gitt . Var/ hørtes den rå? Ser jo at de kjører ganske friskt her . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 så ut som en fin bungel i sideskjørt/kanal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Har de klart å bulke den allerede? Morsomt med hjulløft.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 hjulløft og greier ja, men en volvo, skulle hatt et bedre utgangspunkt den gamle var bedre for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Var varmen fra eksosen som gjorde at sideskjørtet ble sånn, tror jeg det var. Tøffe bilder! Mye pene biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 ville det ikke da være sideskjørtet i nærheten av eksosen som ville fått svi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 ville det ikke da være sideskjørtet i nærheten av eksosen som ville fått svi? Kan jo tenkes eksosen går langs skjørtene.. innvendig. Det vil alltid være varmere jo nærmere motoren man kommer. Ved utløpet er det mye kjøligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Hehe så ikke bra ut med en volvo xc90 på bane, uansett hvor senket, stylet og tunet den er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 kan vel tenkes, men så ikke bra ut iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Joda den gikk jo bra den, men jeg ble ikke imponert. Mest bråk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå