TIF Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Lyset på instrumentet mitt har gått (hovedlyset/bakgrunnslyset), bare turtelleren og temperaturen har lys. Jeg tok ut speedometeret, men lurer på hvilke pærer det er som lyser opp? Jeg tror det er de store grønne (3 stk. av de) men er ikke sikker... Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian333 Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 ja det er nok de som er der ja. De nederste er til motor,brems osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIF Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2007 Okey...Det var det jeg trodde, men vilde bare forsikre meg om det... Så takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 ta gjerne bilder, lyset bak motortemperaturen min er forsvunnet, og lurer dermed på hvordan det er å bytte pære.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIF Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2007 Okey... skal prøve å få lagt ut noen bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Få opp noen bilder nå da TIF!....... Skulla bare ha kjøpt deg ///M-instrument vettø.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå