Stian Børresen Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Hvem i norge bygger om for eks en e36 til m3? Jeg funderer på å få tak i m3 motor og slikt til min bil, men lurer på hvem i norge som kan gjøre dette for meg og hva slikt koster. Jeg er bare ute etter motor messig ombygging og understell som står til motoren. utvendig er under modifisering så det gjennstår bare innvendig og det tar jeg når den tid kommer. Er en 96mod e36 318ia cab. Ønsker helst en 3.0 m3 motor,gir,understell. Vet du/dere om hvem som gjør dette billigst så svar gjerne på tråden;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 BilbyggerietDA her inne på forumet gjør dette: ole@bilbyggeriet.no "Vi kan selge deg billig ombygd E36M3 eller bygge om din egen bil ta kontakt for prisoverslag. Vi har M3 på lager" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2007 ja, hørte med han. helt ok pris. fikk en pris som var endel billigere en annen plass, men alt kommer vel an på hvor grundig arbeid og slikt er. En komplett ombygging har jeg fått priset til rundt 60-100k alt etter hva jeg vil ha av motor osv. dette er da komplett med interiør,eksteriør,understell og motor. Tenkte å spare noe penger på å bare bytte motor og understell da jeg har brukt endel penger på eksteriør og egentlig mener at skinn interiøret jeg har nå holder en stund til;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 SS performance gjør vel dette også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 SS performance bygger også om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Gjer da sjøl,sparer du fleire penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2007 tja, har egentlig ikke vært borti noen M motor før så er litt usikker på hvordan det er med den der:S har jo byttet motor i e30 før men det kan vel ikke være like enkelt på en e36? Vil tro de bruker mye mindre tid enn meg på å montere motor og understell:P kan vel ikke koste så alt for mye ekstra for å få det montert når de driver med sånt daglig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 12, 2007 Share Skrevet Mai 12, 2007 Er ikke så mye verre på en E36 enn på E30. Worst case må du bytte ledingsnettet bakover hvis det skiller mye på årsmodell, men det er en grei jobb. Bortimot alt er jo bolt-on. M-motorene er ikke så mye verre å sette inn enn en annen motor, det er mest ledninger osv som er problemet, bare spør Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2007 jeg har jo en 96mod så er vel en nyere e36 det er snakk om, er noen måneder for gammel for å være under facelift kategorien men.. Gunnar har vel fått en m5 motor i e34 sin, ble det mye klabb å babb for å få den inn? Har veldig lyst på en større motor så jeg slipper å bytte bil..kunne jo bare solgt bilen å kjøpt med noe annet med større motor i men min er jo rustfri og bulkfri å alt så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå